Snabb genomgång

Som vanligt när jag är hemma hos föräldrarna så har jag fullt upp hela tiden. Idag har jag hunnit med att göra stallet på morgonen (runt halv åtta, jag tog faktiskt sovmorgon), städa hos mormor (puh), plugga, kolla på en handbollsmatch som tyvärr inte vanns av rätt lag och sen var vi iväg och handlade. Efter det har jag pluggat lite till, varit ute på en rask 4 kilometers med Nisse, pluggat lite mer och nu sitter jag här. 
Tänker inte plugga mer ikväll och jag funderar starkt på att gå och lägga mig tidigt lördagen till trots. Jag är inget stort fan av Melodifestivalen men eftersom min mor och syster har ockuperat soffan och fjärrkontrollen är det inget jag kan undvika. 
I morgon ska jag upp till stallet på morgonen igen. Det tråkiga just nu är att det inte går att rida för det är blankis på grusvägen och alldeles för mycket snö (och dessutom skare på den) så Greger har en ofrivillig viloperiod. Vi tar tag i allt snart igen, bara lite snö försvinner. På eftermiddagen ska vi fira mormor som fyller 75 och sedan ska jag ta tåget tillbaka till Norrköping för att tentaplugga som ett as och gå på ett coachingseminarium som vi säkert sent kommer att glömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback