Effektiv dag

Idag har vi haft artikelseminarium (hur givande det var vet jag inte...) och verkstad. Skrivit konstiga berättelser och tillverkat ett fantasidjur som nog inte sett dagens ljus. Vi har även fått reda på att gamla ägg flyter lättare än färska och att ett okokt ägg fortsätter snurra när man stannat det.

Vi har undersökt om vi har "normala" kroppar och det hade visst jag men inte M och J. Kan bero på att vi inte gjorde riktigt rätt men det må så vara. Vi står ju upp alla tre åtminstone och kan föra oss som folk. Jag har också lyssnat på mitt hjärta och det var läskigt.

Bananer blir äckliga när de doppats i saltvatten, sötvatten och vanligt vatten förresten. I alla fall när de är skalade.

Har snart skrivit en sida på min HU-uppgift och det flyter på bra, om jag bara kände kunde känna mig säker på att jag gjort rätt. Det är ju sånt jag ser efter inlämning annars, jag skriver i alla fall. Tack och lov för hållbar turism säger jag. Hellre det än aluminiumproduktion.

Ni oinsatta fattar inte så mycket va? Det är lugnt, det gör nämligen inte vi insatta heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback