.....

Just nu känns det som om hela min tillvaro rämnar. Jag har vanligtvis inga problem att reda ut skolarbete som står mig upp i halsen och som jag måste vada mig fram igenom. För tillfället drunknar jag. Hästen blir inte bättre, han haltar fortfarande massor och har ont. Hovslagaren säger att det vore bra om skon kom på igen så snart som möjligt och det håller jag fullständigt med om men vi ska ringa veterinären först och höra om de är inne på samma linje. Saken är den att det inte kommer att gå att få på honom någon sko om han inte drogas ner. Han har ont, han kommer resa sig och leva rövare. Jag känner honom utan och innan. Och i mitt huvud målar jag upp scenarion som slutar med att jag måste avliva honom. Jag drömmer om det och jag vaknar av panik och ångestkänslor.

Så just nu ska jag egentligen försöka få ihop ett reflektionsdokument där jag utvärderar mina vfu-perioder och istället gör jag ingenting och har lust att be allt skolarbete att DRA ÅT HELVETE. ¨

Jag vet inte om jag orkar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback