Ibland är det bara för mycket för mig

Jag har ett problem. Eller "problem" ska jag väl egentligen säga.

Jag kan tydligen inte vara arbetslös. Från att ha sagt upp mig från mitt stående sommarjobb har jag helt plötsligt tre jobb. Jag måste tacka nej till ett, två går att kombinera.

Antar att det är många därute som skulle vara glada för att vara i mina kläder, det är inte lätt att få jobb idag. Jag är glad att jag är efterfrågad, det skulle bara vara skönt att slippa bestämma sig för saker och ting. Hur det än är så känns det dumt att tacka nej till jobb även om man omöjligt hinner med alla erbjudanden.

Jag kommer säkert inte ens kunna ha någon betald semester när den tiden väl kommer. Då uppenbarar sig säkert ett bra extrajobb. Det skulle vara så typiskt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback