Inget kul

På seminariet idag, då seminarieledaren ropade upp oss i grupperna, sa hon att jag inte skickat in någon frågeställning "och då är hon ju inte här." Jag sa att det var jag visst och att jag hade skickat in frågeställningarna på tisdagen redan eftersom vi hade vfu hela onsdagen. Hon hävdade bestämt att jag inte skickat någon och jag sa det motsatta för jag visste ju att jag hade gjort det.

Jag fick vara med hon sa att "hon väl fick tro på mitt ord" och att hon skulle kolla upp om hon hade slarvat med mailen. När jag kom hem nu på eftermiddagen hade jag fått ett mail från henne där hon skrev att hon inte fått in någon frågeställning från mig. Hon hade gjort ett misstag som litade på mig och nu var det mitt fel att de deltagare som "erkände" att de inte skickat in någon frågeställning fick lämna rummet, att det var orättvist. Hon ångrade att hon låtit mig vara med, jag hade ju ljugit.

Sådant här upprör mig för jag ljuger inte, jag hade skickat in frågeställningen och jag vet att det stod att mailet var skickat. Jag gick därför in och kollade skickade mail och mycket riktigt - där fanns ett mail till seminarieledaren med datum och klockslag och allting. Sedan kollade jag på adressen och då visade det sig att isv inte fanns med i mailadressen. Mailet var dock skickat och inget felmeddelande hade kommit upp.

Nu har jag bifogat det mailet, förklarat att det tydligen blivit fel och bett så hemskt mycket om ursäkt. Men det är ett bevis på att jag inte ljuger i alla fall - jag är inte och har aldrig varit en sådan människa. Nu har jag dåligt samvete för de övriga deltagarna (som inte fick vara med) och samtidigt är jag förbannad. Jag hade gjort vad som skulle göras och jag hoppas att seminarieledaren inser att fela är mänskligt. Det var inte precis som att jag gjorde det med flit.

FAN. Nu är hela dagen förstörd.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu har jag ju redan skrivit till dig på facebook, men guuud vad jag tycker synd om dig! De kanske skulle börja inse att det ÄR förvirrande med alla mailadresser hit och dit. Jag tycker dessutom verkligen inte att det är rätt av henne att anklaga dig för att ljuga. Du ska inte ha dåligt samvete gentemot de andra som inte fick vara med. Det är ju deras eget fel och verkligen inte ditt. Hoppas det löser sig och att du får en ursäkt, det är du värd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback